Основна вимога, яким повинна відповідати орган інспекції є забезпечення неупередженості та незалежності. Процедури забезпечення цього принципу не просто розробляються і застосовуються, а підставою для їх розробки результати попередньої оцінки ризиків чинників, які можуть спричинити необ'єктивність результатів інспектування. Ризики оцінюються відповідно до методами ДСТУ IEC / ISO 31010 діє до: 2013 Управління ризиком. Методи загальної оцінки ризику (IEC / ISO 31010: 2009 IDT).
Також базовим є принцип конфіденційності щодо результатів інспектування.
При розробці системи управління органу інспекції можна вибирати з двох варіантів:
Варіант А. Система менеджменту органу по інспекції по ДСТУ ISO / IEC 17020;
Варіант В. Система менеджменту органу по інспекції по ISO 9001 (різниця описана в додаткової інформації (відповіді на найбільш поширені питання Замовників) на сторінку сайту ISO / IEC 17020)
В цілому обсяг документування Варіантом A Система менеджменту органу по інспекції повинна враховувати наступне:
- систему управління документацією (наприклад, установку, політики, визначення повноважень см. 8.2);
- контроль документів (див. 8.3);
- контроль записів (див. 8.4);
- аналіз з боку керівництва (див. 8.5);
- внутрішній аудит (див. 8.6);
- коригувальні дії (див. 8.7);
- запобіжні дії (див. 8.8);
- скарги та апеляції (см. 7.5 7.6).
Спільно з варіантами А и В необхідно також розробити процедури професійної діяльності з інспектування (розділ 7.1-7.4 ISO / IEC 17020). Згідно типу органу інспектування (А, В, С щодо ступеня незалежності), необхідно розробити процедури забезпечення неупередженості та незалежності.
Переваги для внутрішньої діяльності
Продукція (послуги)
- Поліпшується імідж на ринку. Підвищується інвестиційна привабливість
- Стабілізуються процеси діяльності, знижуються ризики помилок
- Рационализируются витрати часу і ресурсів
Керівництво
- Культуру менеджменту, яка відповідає світовій практиці
- Зниження ризиків і пов'язаних витрат, в тому числі штрафних і компенсаційних платежів
- Стабільне адміністрування, раціональне і чіткий розподіл відповідальності
Персонал
- Зростає відповідальність і мотивація за рахунок запровадження позитивних управлінських і виробничих практик
- Зростає задоволеність персоналу результатами своєї праці
- Зникають бар'єри між підрозділами, народжується корпоративна єдність
Переваги для зовнішніх сторін
Споживачі
- Врегулювання відносин з громадськістю, органами контролю та підвищення соціального іміджу підприємства
- Впевненість у правовій відповідальності
- Зростає кількість постійних споживачів (Лояльність).
Партнери (Постачальники, субпідрядники тощо)
- Розділяють іміджеві переваги стабільної діяльності
- Зростає довіра, партнери зацікавлені в постійному партнерстві
- Мотивуються до поліпшення діяльності
Органи контролю
- Гарантується виконання законодавчих вимог
- Продукція (послуги) прогнозовано відповідають вимогам
- Підприємство є стабільним, і корисним суспільству
- Переваги, специфічні для органів інспекції
Переваги для внутрішньої діяльності
Продукція (послуги). Інспекція відповідає міжнародним вимогам щодо незалежності та неупередженості.
Керівництво. Впевненість в об'єктивності результатів інспектування.
Персонал. Зростає кваліфікація.
Переваги для зовнішніх сторін
Споживачі. Підвищується задоволеність, з'являється впевненість у правильності результати інспектування, зростає попит.
Партнери. Залучаються до вимог системи керування через договори співпраці, удосконалює їх адміністративну та виробничу практику, спонукає до діяльності з підтвердження відповідності, наприклад відповідності ISO / IEC 17025.
Органи контролю. Діяльність по інспектування відповідає міжнародним вимогам і вимогам законодавства (нормативним вимогам).